melisteninciler

melisteninciler
melisteninciler
7 Takip Ettiklerim
2 Takipçilerim
Takipçilerim (2)
aheng zubizub

(=

Salak masaldunyasi..!!!Sen gerizxekalısın yhaaa xDİnsan bi blogu hacklediinde şifreyi falan değiştirir :DAptal olduğun heryerden belli,Bide...

Devamı

Gazeteye çıktımm xD

SeLaaam,Gazeteye çıkmışım yhaaa,Alında bi çok kez çıktım xDAma bunu koymak nasip oldu xDDiğerlerinin de fotosunu...

Devamı

x'( ouuff :'(

Yazıma selaam naber diye başalamıcam arkadaşlar :'( Çünkü çok mutsuzum :'( Mutsuzluğumun sebebi yorum falan...

Devamı

Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !